Kategoria:

TOP 3 Letnie 艣niadania – wyb贸r dietetyka!

Kategoria:

TOP 3 Letnie 艣niadania – wyb贸r dietetyka!

Wiele os贸b uwa偶a, 偶e 艣niadanie to najwa偶niejszy posi艂ek dnia. Jedz膮c regularnie 艣niadania mo偶emy zapanowa膰 nad apetytem i pobudzi膰 metabolizm, co mo偶e nas uchroni膰 przed podjadaniem w ci膮gu dnia. Najnowsze badania pokazuj膮, i偶 osoby jedz膮ce regularnie 艣niadania, s膮 tak偶e bardziej aktywne: cz臋艣ciej i sumienniej trenuj膮. Tw贸j m贸zg tak偶e podzi臋kuje Ci za 艣niadanie. Dostarczone wraz z nim w臋glowodany (cukry) wspomog膮 koncentracj臋 i zwi臋ksz膮 wydajno艣膰. Wa偶ne, by ten pierwszy posi艂ek by艂 oczywi艣cie odpowiednio zbilansowany.
Co wi臋c je艣膰 w letnie poranki? Poni偶ej trzy propozycje dietetyka Fit My Day.

Placki twarogowe
SK艁ADNIKI:
– jajko
– 50g twarogu
– 20g m膮ki ry偶owej
– 陆 banana
– 艂y偶eczka oleju z pestek winogron
– gar艣膰 dowolnych owoc贸w: malin, bor贸wek, porzeczki

WYKONANIE:
banana rozgnie艣膰, wymiesza膰 z twarogiem i jajkiem. Doda膰 m膮k臋 i odstawi膰 ciasto na 5 minut. Sma偶y膰 rumiane placki na oleju z obu stron. Podawa膰 z owocami.

Jajecznica z kurkami
SK艁ADNIKI:
– 2 jajka
– 录 szalotki
– 艂y偶eczka mas艂a
– gar艣膰 kurek
– 2 kromki pieczywa 偶ytniego na zakwasie
– pomidor
– szczypior

WYKONANIE:
szalotk臋 drobno kroimy i podsma偶amy na ma艣le z oczyszczonymi kurkami, dodajemy jajka i sma偶ymy do uzyskania ulubionej konsystencji.
Podajemy z chlebem i pomidorem posypanym szczypiorkiem.

Koktajl 艣niadaniowy z kokosem i lnem
SK艁ADNIKI:
– 1/2 puszki mleka kokosowego
– gar艣膰 艣wie偶ych malin
– 4-5 truskawek
– ma艂y banan
– 1 艂y偶ka wi贸rek kokosowych
– 3 daktyle
– 1 艂y偶eczka nasion lnu

WYKONANIE:
wszystkie sk艂adniki zblendowa膰.