FAQ

Zamówienie możesz złożyć przez naszą stronę internetową (fitmyday.pl) lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych Tpay (w tym BLIK, szybki przelew on-line).

W naszej ofercie znajdziesz 7 rodzajów diet:
- FIT - 1250, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal
- FIT & DRY - 1250, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal
- ACTIVE - 1800, 2000, 2500, 3000 kcal
- VEGE - 1250, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal
- VEGE + FISH - 1250, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal
- INTERMITTENT FASTING - 1000, 1200, 1400, 1700, 2000 kcal
- FIT Office Box - 1000, 1200, 1460, 2000 kcal
- KETO - 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal
- YOUNG - 1200, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 kcal
Więcej o dietach w tym miejscu.

Idealnie dobrana dieta zależy od wielu czynników, takich jak wiek, płeć, masa ciała, aktywność fizyczna, osobiste preferencje oraz cel, jaki sobie wyznaczysz. Zalecamy dobór diety przez naszego dietetyka. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i porozmawiaj z naszym dietetykiem. Jeśli chcesz sam wyliczyć kaloryczność, skorzystaj z naszego kalkulatora.

Nasze diety dowożone są w warunkach chłodniczych, w specjalnie do tego przystosowanych samochodach - chłodniach. Gwarantuje to odpowiednią jakość i świeżość posiłków.

Dostawy są realizowane w godzinach wczesnoporannych.

Aktualnie dowozimy w strefach Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Lublin, Katowice, Częstochowa, Radom, Rzeszów, Kielce, Zielona Góra, Opole, Gorzów Wielkopolski, Płock, Tarnów, Nowy Sącz, Jelenia Góra, Zamość, Tomaszów Lubelski, Biłgoraj i okolice tych miast. W niedalekiej przyszłości poszerzymy naszą strefę dostaw o kolejne obszary.
Jeśli masz wątpliwości, czy dowozimy do Twojej miejscowości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub sprawdź tutaj.

Tak, możesz wstrzymać dostawę cateringu, ale nie na dłużej niż 30 dni. Wstrzymane dni nie przepadają, a dieta automatycznie wydłuży się o liczbę dni, na które została wstrzymana. W celu wstrzymania diety skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Tak, możesz zmienić adres dostawy na swoim koncie w panelu klienta Fit My Day lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Dostarczamy zestaw 5 posiłków na cały dzień lub 3 w wariancie INTERMITTENT FASTING.

Tak, możesz zmienić dietę na dowolną z naszej oferty, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że zmiana diety na droższą wiąże się z dopłatą. Jeśli nowa dieta jest tańsza od obecnego zamówienia, to różnica nie podlega zwrotowi.

Zamówienie możesz złożyć na okres od 1 do 100 dni. Możesz zdecydować, czy wybierasz również weekendy, czy nie.

Tak, możesz anulować zamówienie bez podawania przyczyny. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zwrot należności nastąpi do 14 dni.
Pamiętaj, że musisz skontaktować się z nami co najmniej 3 dni wcześniej przed planowaną realizacją anulowanego zamówienia.

Tak, możesz skorzystać z zamówienia testowego w promocyjnej cenie od 38 zł. Z takiego zamówienia możesz skorzystać tylko raz.

Posiłki możesz podgrzewać w mikrofalówce po uprzednim zerwaniu folii.

Tak, istnieje taka możliwość. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wybierzesz rozmowę z naszym dietetykiem.