Catering dietetyczny Żukowo

Poznaj nasze wyjątkowe diety

Dieta FODMAP, a dokładnie dieta low-FODMAP to sposób żywienia zawierający mało sacharydów, które fermentują. Mowa tutaj głównie o oligo-, di- i monosacharydach, jak również poliolach, w których jest jak najmniej węglowodanów, w tym głównie cukrów prostych.

Rozkład makroskładników: W: 45-60%, B: 15-20%,T: 25-35%

Dieta INTERMITTENT FASTING

Dieta INTERMITTENT FASTING* jest dietą dla osób stosujących post przerywany. Otrzymujesz 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad i kolację) do spożycia w ciągu okna żywieniowego. Stosowanie okresowych postów naprzemiennie z oknami żywieniowymi pozwala szybko osiągnąć hollywoodzkie efekty. Podczas okresu postu możesz pić niesłodzone napoje.
Rozkład makroskładników: W: 40-50%, B: 15-20%, T: 30-40%

Dieta ACTIVE* ze względu na wyższą kaloryczność jest dietą dla osób aktywnych fizycznie, ale także dla chcących zdrowo przytyć. Dostępna w wariantach kalorycznych 1250, 1500, 1750, 2000, 2500, 3000 kcal. Idealna dla osób, które chcą zbudować masę mięśniową, czy zapewnić sobie odpowiednie zapotrzebowanie kaloryczne przy dużej objętości treningowej.
Rozkład makroskładników: W: 45-55%, B: 23-35%, T: 30-40%

Dieta WEGAN jest dietą wegańską, bez produktów pochodzenia zwierzęcego.
100% roślin - bez utraty smaku!
Rozkład makroskładników: W: 40-60%, B: 15-25%, T: 25-40%

Potrzebujesz więcej? poznaj wszystkie nasze diety.