Catering dietetyczny Siemianowice Śląskie

Poznaj nasze wyjątkowe diety

Dieta LOW CARB to sposób odżywiania, polegający na ograniczeniu spożycia węglowodanów. W zamian w diecie zwiększa się podaż białka i tłuszczów.
Dieta Low Carb jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą schudnąć lub ograniczyć spożycie węglowodanów.

Rozkład makroskładników: W: 15%, B: 20%, T: 65%

Dieta - INTERMITTENT FASTING VEGE

Dieta INTERMITTENT FASTING VEGE jest dietą dla osób stosujących dietę wegetariańską i post przerywany.
Menu bez mięsa i ryb, ale zawierające jaja i produkty mleczne (laktoowowegetariańskie).
Rozkład makroskładników: W: 40-50%, B: 15-20%, T: 30-40%

Dieta INTERMITTENT FASTING

Dieta INTERMITTENT FASTING* jest dietą dla osób stosujących post przerywany. Otrzymujesz 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad i kolację) do spożycia w ciągu okna żywieniowego. Stosowanie okresowych postów naprzemiennie z oknami żywieniowymi pozwala szybko osiągnąć hollywoodzkie efekty. Podczas okresu postu możesz pić niesłodzone napoje.
Rozkład makroskładników: W: 40-50%, B: 15-20%, T: 30-40%

Dieta KETO* jest dietą ketogeniczną. Wysoka zawartość tłuszczu (75-80%!) to gwarant sytości. Dieta ta bazuje na wykorzystaniu tłuszczy (nie węglowodanów) jako głównego składnika energetycznego diety. Fantastycznie reguluje poziom insuliny i ochotę na słodycze. Składa się z 4 posiłków: śniadania, II śniadania, obiadu i kolacji. Opiera się głównie na posiłkach mięsnych, rybnych i jajecznych z dodatkiem warzyw, czasem znajdziesz też w niej keto-słodkości 😉 Jest dostępna w wariantach kalorycznych 1250, 1500, 1750, 2000, 2500, 3000 kcal.
Rozkład makroskładników: T: 65-80%, B: 15-25%, W: 5-15%.

Potrzebujesz więcej? poznaj wszystkie nasze diety.